Tradícia v nadčasovom drevenom prevedení
14. 7. 2014 / Autor: MD, AM / Foto: Mária Melicherčíková
Koncom roku 1992 založil Alojz Karpiš svoju firmu na výrobu stolov. V priebehu desiatich rokov sa etabloval medzi popredných výrobcov stolov na Slovenskom trhu a uspokojil požiadavky tisícov zákazníkov. Prezradil nám, prečo je značka Karpiš taká úspešná a dalo by sa povedať, že je priamo synonymom najvyššej kvality na našom trhu.
Čo je ťažiskom vašej tvorby – na ktorý aspekt bývania sa sústreďujete najviac a najradšej, s čím sa môže na vás obrátiť zákazník?
"Na Slovensku je málo firiem, ktoré by boli tak úzko špecializované ako sme my. Už v roku 1993 sme zamerali našu výrobu len na produkciu dreveného stolového nábytku s úmyslom stať sa v ňom špičkou. Dnes sa naše viac ako dvadsaťročné know-how pretavuje do kvality každého výrobku a tvorí cenný firemný kapitál. Zákazníci nájdu v našom portfóliu celo-masívne stoly svetovej úrovne, vyrobené zo slovenského buku, duba alebo amerického orecha."
Aké boli vaše začiatky, čo bolo tým podnetom, ktorý vás priviedol k tejto sfére bývania?
"Prvú dielňu za našim rodinným domom som postavil hneď ako sa u nás začali uvoľňovať podmienky obmedzujúce súkromné podnikanie. Vtedy ma v istom nemeckom zásielkovom katalógu zaujala ponuka spoločenských stolíkov. Skúsil som vyrobiť podobný stôl a ponúkol som ho miestnej predajni nábytku. Ešte som ani nebol doma, keď mi zvonil telefón a predajňa si už pýtala ďalšie kusy. Vďaka nedostatku nábytku dopyt stále rástol a my sme popri spoločenských stolíkoch spustili výrobu jedálenských stolov, na ktorých sa postupne začali objavovať aj rôzne typy rozkladaní."
Zaujíma vás na čo ďaľšie sme sa pána Alojza Karpiša opýtali? Viac sa dočítate v najnovšom čísle magazínu Trendy Bývanie Jún/Júl 2014.
Súvisiace články:
- Prihlásiť sa pre odoslanie komentárov