https://www.byvanieanehnutelnosti.sk/
  • Kúpele Luhačovice opäť zvíťazili na Veľkej cene cestovného ruchu
https://www.byvanieanehnutelnosti.sk/

Kúpele Luhačovice opäť zvíťazili na Veľkej cene cestovného ruchu

16. 1. 2015 / Autor: MD

Kúpele Luhačovice tretíkrát za sebou zvíťazili na Veľkej cene cestovného ruchu

Kúpele Luhačovice, a.s., už tretíkrát za sebou uspeli v súťaži Veľká cena cestovného ruchu 2014/2015, kde získali prvé dve miesta v kategórii najlepší kúpeľný a wellness balíček. Súťaž je vyhlasovaná vydavateľstvom C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veľtrhov GO a Regiontour. Cenu za víťazný produkt s názvom "Rehabilitace páteře" prevzal na slávnostnom vyhlásení vo štvrtok 15.1.2015 v Brne výkonný riaditeľ akciovej spoločnosti Ing. Jiří Dědek, MBA. Druhú cenu získal produkt „Vianoce v Alexandrii "a prevzala ju obchodná manažérka hotela Alexandria Irena Šmoková.

„Špecializovaný intenzívny liečebno-regeneračný program Rehabilitace páteře v kúpeľnom hoteli Palace **** napomáha v liečbe pohybových ťažkostí vďaka optimálnemu pomeru medzi kúpeľnými liečebnými procedúrami a aktívnou terapiou," povedal J. Dědek a upresnil: „Je to produkt s kombináciou procedúr, ktoré boli špeciálne zostavené kúpeľnými lekármi a fyzioterapeutmi, doplnený o lekárske vyšetrenie. Pobyt je určený klientom, ktorí majú objektívne ťažkosti s pohybovým aparátom, ale aj tým, pre ktorých bude pobyt prevenciou ochorenia chrbtice, chrbta a kĺbov. Osloví aj tých klientov, ktorí nemajú nárok na kúpeľnú liečbu hradenú prostredníctvom zdravotných poisťovní, ale aj tých, ktorí nemajú možnosť čerpať dlhšiu dovolenku. Konkurenčnou výhodou je aj garancia využitie prírodného liečivého zdroja k liečebno-rehabilitačným účelom." Produkt je ponúkaný celoročne a bol doplnený do ponuky od 1.10.2014.

Striebornú priečkou ocenený pobyt Vianoce v Alexandrii sa radí k výnimočným produktom vzhľadom k termínu i rozsahu služieb. Irena Šmoková ho charakterizuje takto: „Produkt bol zostavený tak, aby oslovil všetkých, ktorí si chcú vychutnať vianočné sviatky netradične a bez starostí a je určený aj tým, ktorí nemajú možnosť byť so svojimi blízkymi. Maximálne pritom využíva všetky prednosti luxusného ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotela. Hlavne pokoj, relaxáciu, neopakovateľnú atmosféru, špičkovú gastronómiu a služby najvyššej kvality. Okrem voľného vstupu do vyzdobeného wellness centra v štýle starorímskych kúpeľov, pobyt zahŕňa aj rad relaxačných procedúr. Súčasťou pobytu je aj každodenný kultúrny program vo vychýrenom nočnom klube s prvorepublikovou atmosférou."

Dodala, že produkt oslovuje nové cieľové skupiny, ktorej hlavným dôvodom kúpi nie je len klasický wellness pobyt, ale potreba neobyčajného zážitku počas najkrajších sviatkov v roku. „Cieľom je aj snaha odlíšiť sa od ostatných podobných pobytov a ponúknuť pridanú hodnotu v podobe možnosti čerpať celú škálu služieb hotelu Alexandria s najväčším a najluxusnejším wellness centrom v Luhačoviciach, vrátane garancie využitia prírodného liečivého zdroja na kúpeľné procedúry," uzavrela I. Šmoková.

Tohtoročné už tretie víťazstvo Kúpeľov Luhačovice za sebou v súťaži Veľká cena cestovného ruchu, v kategórii najlepší kúpeľný a wellness balíček, je pre spoločnosť tou najlepšou vizitkou. Cieľom tejto súťaže je zviditeľnenie výnimočných a vysoko kvalitných počinov v oblasti cestovného ruchu a upozornenie na atraktívne novinky. Tým súťaž prispieva ku skvalitňovaniu služieb v cestovnom ruchu. Jedná sa o prestížne ocenenie, okrem iného aj vďaka vysokému kreditu usporiadateľov. Porotu tvoria zástupcovia inštitúcií činných v cestovnom ruchu, členovia akademickej obce, zástupcovia profesijných asociácií, odborníci na reklamu a marketing či špecialisti na problematiku rozvoja cestovného ruchu v regiónoch napr. ACK, AČCKA, SLL SR, CzechTourism, Veľtrhy Brno, COT a ďalšie. Súťaží sa v kategóriách najlepší turistický produkt, najlepšie jednotná kampaň, najlepšie elektronická komunikácia, najlepšie cestovná kancelária, najlepšie kúpeľný a wellness balíček a najlepší golfový balíček.

Zdroj: TS Luhačovice





"Dizaj­néri vytvá­rajú poria­dok v cha­ose. Dokážu jasne komu­ni­ko­vať myš­lienky pro­stred­níc­tvom orga­ni­zo­va­nia a mani­pu­lo­va­nia slov a obráz­kov. "
Jeff Veen
Autor

Informácie